Wayward Arkadaşlar bir den sıtmalandım üşümeye başladım, hastaneye gitmem gerekir mi sizce? Daha önce başına böyle bir şey gelen oldu mu? Tavsiyeniz nedir?
Kubra9595 Wayward bizde 36+1 olduk bende tersi oluyor aniden sıcak basiyor beynime baski oluyor damarlarim catlicakmis gibi dogum yaklasiyor sanirim