MrsClk canım hastane çok eski olduğu için insanın ruhunu daraltıyor ama bn Ayşegül Sofuoğlu diye bi Dr var ona gidiyodum çok tatlı bi bayan ilgili ve işinin ehli biri ben normal kadın hastalıkları için gidiyodum eğer bana yakın olsaydı o Dr la devm ederdm bi kaç akrabamda onda doğum yaptı hepsi çok memnun kalmıştı. Bi denemeni öneririm biraz yoğun bi dr ama bilgin olsun