ikiKizAnnesi_ hemen hemen aynıyız canım benimde haftaya randevum doktorum gününü beklemez erken gelir dedi sanırım haftayada alttan bakar muayene doğumu tetikliyor diyorlar ya erken doğururum diye düşünüyorum nedense bilmiyorum içimden öyle geçiyor çokta erken değilde kasım başı olcak bebeğimi ekim sonu gibi bekliyoruz nedense