Merhaba güzel anneler ben henüz gecen hafta öğrendiğim gebelğimin 6 . Haftasındayım dün kalp atışlarını dinledim. Fakat ilk öğrendiğimden beri pozitif hiç bir doktora rastlmadım birisi ciddi şekilde idrarda bakterri görü antibiyotik veri hamileler kullanbilir diye 🙁 bir ağrı kesici bile içmek ytasak iken üstelik düşük yapar sakın bak iç dedi tandığımız işinde iyi olan başka doktorlara sonuçlarımı paylaştığımda bol su iç hijyenle atlatırsın denildi o hafta içmediğim kadar su içtim. Sonrasında devlet hastanesine gittim doktor inanılmaz bir egoluydu suratına bakmıyordu bir önceki hasta olabilir eşşek saati olabilir ama onlar okurken hasta psikolojisini biliyor ama doktor psikioljini biz bilmiyorduk 🙁 doktor bey altan öauyne sakıncalı dediğimde komşudan duyduğunu gelip söylemeyin dedi ben isim vererek şu şu doktorlardan duydum dediğimde kadın doktorlar doktor değil dedi 🤭 neyseki karnıma bastıra bastıra kalp atışlarını duyduk bi sıkıntı yok dimi dediğimde her zaman olabilir şimdilik yok yarın kalbi durabilir dedi ben şok kalp atışlarına sevinemedim bile az çok ilk üç ayın sıknıtılı riskli olduğunu biliyorum üstelik aç kalmak bebeği öldürmez ama stres öldürür hiç
Psikolji kalmadan çıktım. Elbette korkularım oldu tek ihtiyacım işini seven pozitif paragöz olmayan bir doktor bulmak istanbul avcılarda yaşıyorum izmirden gelin geldim 1,5 yıl önce ilk gebeliğim hiç bir bilgim yok 🙏 yardımcı olursanız sevinirim 💕☺