Fatma9438 Merhaba 17 Haftalık gebeyim, İdrar yolu enfeksiyonu çok fazla çıktı ve bebeğim biraz aşağı inmiş hastanede tedavi altında kaldım düşük riskine karşı şuan progestan kullanıyorum bu durumda olup sağlıklı doğum yapan var mı ? İdrar yolu enfeksiyonu için ne önerirsiniz?
Elfsrkn Fatma9438 sarımsak soğan bol bol tüket en kuvvetli antibiyotik canım Hemde zararsız inşaaAllah şifa olur
Beybitooo Fatma9438 idrar yolu enfeksiyonu icin günde 3 litre su içmen gerek bende de vardı gerçekten en etkili cozum hic ihmal etme
Ask_H Fatma9438 canın kızılcık şurubu var bulabilsen ondan iç çok faydası var şurup olmadan katı hali var bir kaşık içsen geçirir o enfeksiyonu. Hatta şimdi googleden baktım birinin başına da gelmiş 28. Haftada böyle geçti diyor oku istersen googleden
Elfsrkn Fatma9438 Rabbim şifa versin inşaAllah sağ Salim doğurursun Allah’ın izni ile o zaman ılık su iç ve ev yoğurdu suyuyla beraber tüket birde sarımsağı çiğnemeden bütün halinde aç karnına ilaç gibi yut. Belki miden öyle ağırmaz.
Beybitooo Fatma9438 hayır onu genelde akıntı icin yapıyorlar Eşinle iliskiye girerken esin kendini yıkasın iç çamaşırlarını ayrıca 90 derecede yıkayıp ütüle ve sürekli değiştir demişti doktorum
Ezgievrenn Kızılcık suyu içtim ben 1 hafta da temizledi inşallah hem doğal hem iyi geliyor sizde deneyebilirsiniz günde 1 bardak allah şifa versin
Ezgievrenn Fatma9438 yok yok ben çok araştırdım. Kaynattım süzüp soğutup suyunu içtim zaten 1 kg ya sekiz bardak su 1 bardak toz şeker tam kıvamında ve 1 haftalık günde 1 bardak içilmek şartıyla tam yetiyo
umudumubeklerken Bende 25 haftalığım benimde karnıma baskı yapıyor Bebek aşağı inmiş dedi doktorum yat dinlen dedi Ama özel muayenehaneye gidiyorum rapor da alamıyorum o yüzden bugün çok şiddetli akıntım oldu doktorum normal dedi ama ben korkuyorum progestan falan da vermedi yat dedi sadece