Minnosizmmm Tubik123 benim şuan gittiğim filiz kavisecen var ortadoğu da memnunum. Ilgili, rahatlatan, güler yüzlü bir hanım.
bsra18- Tubik123 özel Güney Adana hastanesi doktor Osman Çakar. İşinde çok profesyonel bir doktor kesinlikle tavsiye ederim
Glcnlts Ben guzelyali selcuk gurbuze gidiyordum ama gecen hafta dr degistirerek gokmen sukgen e gitmeye basladim.
Karamelek- Glcnlts neden değiştirdiniz acaba? Gökmen sukgen den memnun kaldınız mı? Ben de güzelyalıya gidiyorum Celal Ardıça 30 haftalık olduk ama bnde değiştirmeyi düşünüyorum 🙇
emosadana Ortadoğu’da Filiz Kaviseçen’e gidiyorum. Çok memnunum ilgisinden , açıklamalarından , yaklaşımından. Kesinlikle tavsiye ederim
BuluttSecil Karamelek- medline hastanesi eray memeç çok iyi bir doktor. Çok resmidir ama geçiştirmez işini çok iyi yapar
Glcnlts Karamelek- ya selcuk bey cok iyi bir dr fakat cok rahat bir dr ben biraz tedirgin biriyim beni rahatlatamiyor ondan ciktiktan sonra hep baska dr gitmek durumunda kaldim.
Karamelek- BuluttSecil medline çok pahalı ama özellikle doğum ücreti yüzünden değiştirmeyi düşünüyorum ben zaten canm güzelyalıdan daha pahalı medline
Karamelek- Glcnlts bnde Celal bey için aynı şeyi düşünüyorum 🙇 çok soğukkanlı ben sormasam açıklama yapmıyor bnde hep tedirginim bu yüzden
Selen01 Normalde İstanbul’da yaşıyorum ama şuan adanadayım orhan yanar a gidiyorum. Harika bi doktor ilgili iç rahatlatan. Güzelyalıda da muayenesi varmış ama ben telli dere de bi tıp merkezi var orada ki muayenesine gidiyorum. Fiyatı daha uygun diye. Sonuçta doktor aynı doktor. Haftaya ikili testimi orhan beye yaptıracağım hatta
Karamelek- Selen01 güzelyalıda Orhan yanar diye bi doktor ismi bile görmedim hiç yeni mi başladı acaba orada. Telliderede gittiğiniz yerde ne kadar muayene ücreti ödüyorsunuz acaba
Glcnlts Kizlar peki dogum icin ne kadar ucret istiyor biliyor musunuz medline ve guzelyali bilginiz var mi?
Tubik123 Kızlar ben medline hastanesi Nursel Arslanhan’ a gidiyorum daha 11.haftam ama Nursel hoca işe sadece yüz yüze iletişim de doğru dürüst konuşabiliyorsunuz.Telefon ile irtibatı çok zayıf . Mesajlarıma iki üç gün sonra cevap veriyor. Arıyorum ya açmıyor ya meşgule atıyor ya da çok hızlı konuşup kapatıyor. İkinci kez gittiğim muayenemi o kadar hızlı yaptı ki daha şikayetlerimi dile getiremeden ayağa kalktı ve bizi yolculadı. Açıkçası ilk gebeliğim ve bir arkadaşımda ona gidiyor o da aynı şekilde ilgisizliğinden şikayetçi bu yüzden değiştirmek istiyorum.
Hamisbranne_ Karamelek- muayene ücreti ssk anlaşmalı olursa 85 tl cnm doğum ücreti 1500 diye biliyorum 🙏