Badevehande Kasım’da kızımla buluşmaya çok sabırsızım herşeyi almak istiyorum 😍😍 Buda lohusa tacımız ve terliğimiz beğendiniz mi ❤️ Düşünürseniz çok uyguna aldım ama terliği tam benim ayak numarama uygundu 38-39 civarı birşey isteyen olursa link atarım 🌸🌸 https://eksiup.com/p/yc191015yh92
Misskokulumm Badevehande ya ben onun minik ayakkabısını yeriiiiiimmm🙈🤭çok tatliş Güle güle kullanmak nasip olur inşallah 🤲🧚♀️
Yazey Badevehande çok tatlı ama hastanede ayaklar davul gibi olduğundan pek giremiyor diye biliyorum Dost acı söylermiş ama inşallah doğum olunca bize fikirlerini yaz lütfen Ama tabi ben senden önce doğuracağım😂😂😂🥰
Badevehande Iimran sağol canım😍 https://urun.gittigidiyor.com/bebek-anne/lohusa-terlik-ve-tac-bebek-patik-ve-bandana-seti-pembe-447005382
Badevehande Yazey zaten şuan tam oldu eğer 40 numara felan giysem olmazdı ayağıma 😂😂 fotoğraf çekilmek için aldım aslında canım ama deneyimleri yazarım senin Doğum ne zaman 😂