Buseeeeee Arkadaşlar doğum yapalı 4 ay oldu fakat kalça bel ve sirt agrım hala devam ediyor aranızda doğum yapıp ta bu ağrıları devam eden varmi varsa ne yaparsam rahatlarım emzirdigim icin ilaçta kullanamıyorum.