Baharkrgc
Baharkrgc 23+6 yız bizde bilmiyorum ilerki zamanda yapabilirmiyim ağırlaşırsam şuan iyi oldugum için gün aşırı silip süpürüyorum bitek camlar kalıyo silinecek onada annem gelicek eşimde titiz ev herzaman derli toplu temiz duruyor şükür son zamana bişey bırakmak istemiyorum açıkçası ne olurum ne halde olurum bilmiyorum