Ayperimm Merhaba aranıza yeni katıldım 4+5 haftalık hamileyim eşimle kan uyuşmazlığımız var ve haziran ayında bir düşük yaşadım o zaman kan uyuşmazlığı iğnesi vurulmuştum.Dün ilk kontrolüme gittim keseyi gördük doktor indirekt coombs testi istedi bugun sonucun pozitif oldugunu öğrendim.Doktorum titresine bakmamız gerektiğini ve haziran ayında iğne vurulmamdan kaynaklı da pozitif cıkmıs olabileceğini söyledi.Kafam o kadar karıştı ki sizlere sormak istedim Daha önce düşük yaşayıp kan uyuşmazlığı iğnesi olan ve coombs testi ikinci gebeliğinde pozitif çıkan oldu mu hiç aranızda?
Ozge1907 Ayperimm evet iğnenin 13 hafta kadar vücutta etkisi oluyor o yüzden de kanda pozitif çıkıyor sanmıyorum endişelenecek bişey olduğunu.