Bisibisi Her 10 dk bi idrara çıkıyorum sizde de oluyor mu... birde bn hala bisi yiyemiyorum ne smn yiyebilecegim bilmiyorum 😢
Denizaslan Bisibisi bende öyleyim lavobada yatmama az kaldı.. benim bebeğim başı aşağıda olduğu için idrar yollarına baskı yapıyor o yüzdenmiş.. Bi doktoruna sor canim
Missnanii Bisibisi can hamilelikte zaten asiri idrara cikma oluyor aman sakin usutme daha da fazla olur
Bisibisi Denizaslan bu ay sonu kontrolüm unutmam inş sorarım...ama çok kötü ya sur3kli uykun bölünüyor dışarı çıkamıyorum ya... uyku yok halsizlik hiç birşey yapmak istemiyorum ailemin yanındayım ne smn iyi olcam evime dönecem bilmiyorum 😢😭
Turkan123 Şimdi Birşey yiyemiyorum diyorsun ilerde çok yiyorum ne yapabilirim dersin kaygı etme canım ilerde istemsizce iştahın açılıyor 😁😀
0biranne Yarım saatte 3 kere gidiyorum gecede 3 kere kalkıyorum 26. Hafta normaldir eğer yanma filan hissediyorsanız dr görünün
Bsrayurtoglu Bisibisi canım doktorum bu durumun idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklanabileceğini söylemişti bir baktır istersen