ekimannesi59 sıkıntının ne olduğunu anlayamadım. Sonuçta o ikinci ismi de siz beğenerek koymuşsunuz ve sizin koyduğunuz bir isimle hitap ediyor. Üçüncü başka bir isim koyun diye karışmamış. İki isimle hitap etmek zor, iki isim koyacaksanız buna razı gelmeniz lazım. Yarın öbür gün okulda da öğretmenin biri bir isimle diğeri ikinci ismiyle hitap edebilir. Buna zaten engel olamazsınız.