Busecngz Suan 39+2 haftalığım. ultrasonda çenesi yukarıda bu şekilde normal doğum olmaz dedi doktor. Sezeryan sebebi dedi. Çenesini vücuda yapıştırması gerekli normal doğum için dedi.. Varmı bu durumu yaşayan .normale dönen varmı.
Haribo42 Busecngz bi bilgim yok cnm ustte kalsin (bu arada ins kolaylikla normal dogurursun bence mutlaka baska doktorada git)
Busecngz Haribo42 çok teşekkür ederim. Bende öyle düşündüm. Birde devlet hastanesine göstereyim diyorum. Vaktim de cok az kaldı. 40 oluyorum artık 😪
Kumsalinannesii Busecngz biran önce devlete git sor ilk defa duydum canım. Daha iyi yönlendirirler seni
Haribo42 Busecngz bencede mutlaka git .. ben 41 e kdr beklemistim daha var ins bisi olmaz ayrica bana sacma geldi ebbegi cenesini icinekoymasii saniyelik bisi
Busecngz Kumsalinannesii bu haftaya kadar hiç öyle bisey söylememişti. Kanaldan geçmesi için başını o şekile sokmadı gerekli dedi. Suan sancın suyun bile gelse sezeryana alınması gerekli dedi. Moralim bozuldu cok. Kendimi normal doğuma hazırlamıştım