Alisalpa Taylan1 oğlum oluyor. Aşırı tatlı yiyorum. Ekşi olsa da olur olmasa da fakat tatlıya hayır diyemiyorum. İlk başlarda muzlara nutella sürüp sürüp yiyordum 🤦🏼♀️🤷🏼♀️
Nurayemireymen Ilk hamileligimde baya tatli cikolata fln yedim oglum oldu simdi 25 haftalik hamileyim deli gibi eksi seyler yiyorum limon tursu vs sonuc yine erkek 🤣🤣 oysa kiz die bekliodum
Taylan1 Hepiniz sağlıkla kucağınıza alırsınız bebeklerinizi inşallah güzel annişleri 🤰💐 görüldüğü üzere ye tatlıyı doğur Hakkı’yı , ye ekşiyi doğur Ayşe’yi olmuyor 😅🤷♀️
Pantone Taylan1 ben bol ekşi yedim ve oğlum olacak. Yani yalan o laflar. Ye ekşiyi çıkar Ayşe’yi olmadı bende 😀
Yesiimduurmus Taylan1 okadar tatlı seven ben hamileliğimin başından beri tatlı bişey yiyemiyorum hepp ekşii erik ekşi meyveler fresh şeyler ve bebeğim kız 💕