Dilankya bildiğim kadarıyla suyun fazla olması bebeğimin gelişiminin önden gittiğini kilosunun fazla oluşunu ve içerde kakasını yapıp yeme ihtimali olduğundan erken olabilir ama erkende sayılmaz haftanız uygun bence az olsa çocuğunuz gelişmez daha kötü olabilirdi