isyo Sesem bana da o haftalarda %90 kız denildi meğer erkekmiş 😊 cinsiyet değişmesi değil yanlış tahmin oluyo
Medine_1992 Sesem banada kız dendi 17 haftaya kadar canım 17 de erkek dediler inanmazdım başıma geleceğine ama oldu 🙄
Cigdem07 Sesem Bence ayrıntılı ultrosona kadar bekle en net orda öğrenebiliyorsun :) bana da ilk kıza benziyo dedi . Sonra ayrıntılıda erkek oldugunu öğrendik sonra pipiyi görünce içimiz rahatladı alışverişi ona göre yaptık 😁😂
Nisannasell Sesem bana 13.haftama kadar kiz dediler şimdi 21 haftalık hamileyim net kiz dedi doktor canm
Ayaf Banada oyle soylendi canim.bekliyorum 17-18haftalarini o zaman daha net gozukur kesin soylerler diye.
Sesem isyo hımm sanırım baya tahmini ilerliyor bu haftalarda çünkü 7 cm bebede nasıl dudak gözükür ki 😀
isyo Medine_1992 teyzeme 8 ay boyunca kız dediler son ay da erkek olduğunu ogrendi😅 başka bi tanıdığımız doğuma gitti oğlu olacak diye ilk oglunu sonra kizini verdiler kucağına ikizmis kiz olani fark etmemisler
Medine_1992 online_mom canım 17 de belli oldu erkek işte zaten 17 haftalıgm şuan ondan önce kız diyorlardı
Sesem Cigdem07 evet mantıklı olan bu sanırım ben sembolik olarak bir tane eşya almak istiyordum şimdilik ama en iyisi almayayım 😀
Cigdem07 Sesem Beyaz alabilirsin ortak renkler mesela :) bende öyle yapmıştım insan hevesleniyor :) 🙏🏻
Deletedmom2224 Sesem 12 haftalikken anca tahmin edilir zaten. Ve kız organı erkek organindan çok sonra belirleniyor o yüzden kafa karistirabilir kimseye söylemeyin şimdiden derim 😊
Sesem Deletedmom2224 değil mi bende öyle biliyorum arkadaşlarımın ne kadar kız çocuğu var ise 16. 17. Haftalarda anca anlaşıldı
Deletedmom2224 Sesem aynen öyle kız çocukları o haftadan önce sadece tahmin edilir oda %50 tutarsa işte 😊