Ponciikkk malesef böyle pis kadınlar var arkadaşımında eşi bayanlarla aynı ortamda Çalışıyor ve içlerinden biri göz göre göre mesajlar atıyor her fırsatta yanına yanaşıyor karısı çıldırıyor watsaptan takip ediyor kavgalar ediyor ama ne var bunda ben böyle düşünmüyorum üstüme gelme falan diyip üste çıkıyor kaçarak evlendiler bu yüzden ailesine de gidemiyor hazmedilecek gibi değil bir de çocukları var nefret ediyorum böyle hemcinslerimiz var maalesef Allah’tan eşim sadece erkekler olan biryerde çalışıyor yoksa çıldrrdım üniverstede bile etrafındaki bütün kızları uzaklastrdim evliyken olursa böyle birsey tahammül edemem mahvederim 😡😡🤬🤬🤬🤬