Gozde5354 Çok fazla öksürük ve grip oldum elimi kolumu kaldıramıyorum acille serum taktıklar ana oda parol hiç bir işe yaramadı şimdi de ateşim çıktı üşümeye başladım ne yapmam lazım bebeğime bi zararı olacak diye çok korkuyorum tekrar hastaneye gitsem yine serum takıp gönderecekler gittiğimde öyle dedi bana doktor parol dışında bir şey yapamam size dedi🙄
Esil35 Gozde5354 ateşin çıktıysa canim doktorunu ara derim bende grip atlattim bi hafta once doktorum atesimi takip etmemi soyledi kaninda crp degerinede baktir
Nis Terlemeye calıs sonra sıcacık bir dus alıp uyumayı dene malesef paroldan baska birsey yapmıyorlar