Fdnlkmn derindemir benim de 2 ci gebeliğim 8 haftada kalp atışı çok zayıftı bir hafta sonra gittim kalp atışı durmuştu sonra düşük yaptım.8 hafta kalp atışı duyulması lazım inşallah bi sıkıntı yoktur.Bende geçen hafta yine düşük yaptım 3 oldu kan pıhtılaşması varmış artık tedavi olcaz Gitmeseydi bebeğim şuan 8 haftalık olmuştu NASİP işte vardır RABBİMİN bir bildiği Seninde inşallah duyarsın kalp atışını yarım kalmasın kimsenin sevinci 🤲🏼🤲🏼🤲🏼
Haree Ruhsuz samimiyetin ve tavsiyelerin için teşekkürler paylaşmak rahatlatıyor bir nebzede olsa.Şu süreci atlatmak zor. tekrar sıfırlanmak her açıdan bir zamanı gerektiriyor.
Ruhsuz Haree hamdolsun canım iyiyim cok mutlu olsun yazdığına ❤️😍 Bulantılarım filan azaldı ama şeker çıktı bende diyete başladım biraz zorlanıyorum Rabbim buyük herkese şifa versin İnşAllah 🤲 sen nasılsın daha iyisin toparlandın İnşAllah
Haree Ruhsuz 😊 ben de daha iyiyim çok şükür..Geçmiş olsun diyetle bu süreci de inşallah kolay atlatırsın ve sağlıkla kucağına alırsın bebeğini..💓
kornzorn20 derindemir Vallaha yazanlar olmuş ama hepsini okuyamadım. Benimde 7. Haftamda kese göründü bebiş görünmedi. 9. Haftamda gözüktü. 10. 11. Hatta bazı durumlarda 12.de gözüken bile var yani normal bir durum. Hiç duymadığı halde durmuş olabilir demesi yanlış ama. Bebek gözükmediği için duyulmuyor.
Ruhsuz Haree çok sevindim cnm daha iyi ol, Aminnnnn İnşAllah canım, darısı dileyen isteyen herkese nasip olsun 🤲🤲🤲habersiz bırakma beni cennette meleklerimiz var 💞
Haree Ruhsuz Amin inşallah tüm anne adaylarına sağlıklı geçen bir hamilelik nasip etsin. Sen de habersiz bırakma dikkat edin kendinize 😘