fat366 11+3 haftalıkken doktora gittim cinsiyet için doktorum bacak arasındaki çıkıntıyı gösterdi belli bi açının üstündeyse erkek oluyormuş bizimki düz bir çıkıntıydı kıza benzetti ama daha çok küçük dedi böyle çıkıntı göreniniz varmı bebeğinizde
Sermec fat366 canım resim atabılıyorsan at ben de de doktorum sanırım nuba bakarak erkek dedi 12+3 haftalıkken gitmiştim su an 13+2 haftalık hamıleyım bakalım nuba göre dik bir cıkıntı var ama bakalım 3 4 haftaya net belli olur 🙂
Melegimm19 fat366 https://eksiup.com/p/j2190578cpi6 10+5 teki görüntümüz kızım olacak canım nub çıkıntısı düz bak 😊
Bosnian17 fat366 benim de doktorum nub a göre tahmin yapmıştı bizimki de paraleldi ve sonraki kontrolde netleşti 😊 kızım olacak Allah’ın izniyle şu an 35+1 iz.
Sermec fat366 https://eksiup.com/p/q8190648xgtn yanı doktor erkek dedi sankı nuba da uyuyor 🙂 12+3 burda
siineem Biz de 11+3 te kız olduğunu öğrendik aynı şekilde doktorum bana da gösterdi bu çıkıntı erkeklerde daha dik oluyor diye 29 haftalığım kızım olacak Allah nasip ederse 👼🏻🙏🏻
Sermec Yvsbsra nuba göre dedim cnm tabı bellı olmaz ama sankı cıkıntı dık degıl de paralel gıbı geldı ama en önemlisi saglıklı olması canım kız erkek hiç önemli değil 🙏🥰