Betuel11 Bebekannesimm hiç bişeyim yok çok şükür 38+2 yiz çok şükür çoook şükürr ne çatlak ne başka bişey göbeğim dışında ne bulantı yaşadım ne yüzümde lekelenmem oldu bi 10 kilo aldım onuda doğumdan sonra halledicem 67yim ☺️
Minnakmom Bebekannesimm yanaklarım dolgunlaştı 5 ayda 4 kilo aldım ama sanki ödem de var gibi hissediyorum.
Bebekannesimm Bende kız bebek istiyorum 15 haftalik hamileyim göğüslerim bi anda büyüdü sol göğsün daha büyük
Derya3535 30+0 hamileyim ve yüzüm lekeden berbat oldu. göğüste mor mor yırtılmalar. Karında tüylenme. hayırlısı sağlıklı gelsinlerde ☺️
Se19 Yani nasil oluyor bilmiyorum ben yapi itibariyle coook sisen biriyim. Uyuyup uyansam yuzum gozum siserdi mesela. O yuzden hamile kalinca hele bi de kiza hamile kalinca cok fena olucam saniyordum. Suan 26haftalik hamileyim ve beni goren herkes imkansiz kiz olamaz sen kesin oglan dogurucaksin diyor. Hatta az once daha esim telefonda dedi 😂 yani bende henuz bi degisiklik yok sanirim. Ama ilerleyen zamanlarda nasil olurum bilemem. Yalniz gercekten yuzumde minik minik puturlerim vardi gecti mesela. Veya goz altimda lazerle yaktirmayi dusundugum yag bezeleri vardi minik minik onlar da gecti. Galiba hamilelik bana iyi geldi :) (amma övdüm ha kendimi masallah diyeyim ) 😂
Ayaf Aslinda cokta bir wey degiwmedi..sadece karnim var..yuvarlak bir karin.yayiiw yani sivri degil..aslinda nasil oluyor bilmiyorum kiz bebeklerde
Bebekannesimm Karnım da benimde killanma var ama az 13 haftalik ken ultrasyona girdim cinsiyetini sordum çok erken dedi ama erkeğe benziyor dedi bende oğlumun hamileliginden farklı olunca kız miki diyorum
BirVeraAnnesi35 Bebekannesimm 33+0 dayız ellerim çok şişti alyans vs hiç bişey takamıyorum görenleein çoğu değişmemişsin desede yüzümün şiş olduğunu ve gıdımın çıktığını biliyorum 😂
duyguyilmaz Karnim tuyluydu simdi baya killi killi😬onun disinda kiloyu karnima aliyorum ve dediklerinin aksine sivri bence karnim yanlar bos. Bi'de kizlar ben minik epey hareketli en basindan beri hele simdi 27nin icindeyiz daha da hareketli sizin de oyle mi? Yoksa bu hareketlilik olayinin cinsiyetle ilgisi yok mu:)