Yusufaras [bilinmeyen] canim bu konu hakkında hiç fikrim yok ama her olumsuzsuz gördüğün okudugun sende de olcak degil ya dua et allah sifa versin sağlıklı sihatli bebeğini kucağına alirsin ins
Esrelf [bilinmeyen] karağer enzimlerinin yükselmesi tehlikelidir. Ancak doktorunuz sürekli değerlerinizi izlerse ,değerleriniz zararsız bir seviyede devam ederse bebeğibiz sağlıkla doğar inş. Sıkı takip önemli. Allah şifa versin.
Leyla_zeynep Kafaya hicbirsey takma internette yazılanlara da bakma iyice stres yapıyorsun benim de ilk hamileligimde yüksekti dahiliye doktoruna gittim hEp kontrol altında oldum tetikliyecek herseyi biraktirdi yine de sinirdaydi sonra dahiliye de gastroenteroloji bölümüne sevk etti ordaki doktor da değerlerimin aşırı derecede yüksek olmadığını söylemişti ve kızımı normal doğum yoluyla kucağıma aldım
Tusembektas [bilinmeyen] canım öncelikle hiç korkma benimde o haftalarda 200 leri gördü beni gastroentolojiye sevk ettiler neler hissettiğini anlıyorum o okuduklarını bende okuyordum 😔 doktor kullandığım bütün ilaçları kesti ve iki ay içinde değerlerim normale döndü korkma dua et Emin’in bişey çıkmayacak sendede 🙏🏻
bebekkaradag [bilinmeyen] İnternette okuduğumuz şeylere takılmayın. En doğru bilgiyi size doktorunuz verecektir içinizi ferah tutun Allah yardımcınız olsun
Tusembektas [bilinmeyen] İnan anlıyorum seni sen en azından okuyorusn bana bir doktor almamız lazım bebeği zaten almazsak kendisi düşer bile dedi korkma kullandığın ilaç varmı? Genelde onlardan oluyor bak gör gastroentoloji bırak ilaçları diyecek ve düşecek değerlerin sadece İnan kendine ve minik kuşuna 🙏🏻🙏🏻😍
Tusembektas [bilinmeyen] aynen Benimde aynıydı vitamin ve kan hapıydı ve sonra hızla düşmeye başladı benim bak birdahaki aya düşmüş olcak seninde değerlerin 🙏🏻