Svlmhmt Selamlar herkese sırt ağrısı yaşayanlar bunu nasıl önleyebilirim ayrıca ne tavsiye edersiniz ilaç kullanımı olmadığı için oldukça zorlanıyorum.
Minnakmom Svlmhmt bende 21+4 üm ara ara benimde sırtım ağrıyor ama birşey kullanmıyorum illaki geçer Allah’ın izniyle. ağırlaştıkça öne doğru eğiliyoruz o yüzden sanırım.
Nazliii35 Svlmhmt magnezyum çok iyi geliyor ben yerimden bile kalkamıyordum şimdi düzenli kullanıyorum geçti yoksa erken doğum tehlikesi belirtisiymiş
Svlmhmt Minnakmom sanırım öyle ama geçecek gibi değil otururken çok acı veriyor inş geçer diye dua ediyorum size de geçmiş olsun
H_minsna Svlmhmt canım bende aynı durumdayım 21 haftada başladı sırt agrım kaburga agrımda başladı bazen sankı bebek kaburgalarıma baskı yapıyormuş gibi nefes almamı engelliyor 4 5 gundur bu durumdayım cuma kontrolüm var doktoruma hemen danışıcam