Merhaba arkadaşlar biz 34 haftadayız nasipse..ve el ve ayaklarım da fazlca şişmeler oldu yapılan tahlillerde de bişey çıkmadı 🙏 bu durumda normal doğum yapamazsın gibi bişeyler söyledi çevredekiler😡 çok üzüldüm.(bu arada bebeğim 2300gr dı hafta içi) Şişkinlik olup normal doğum yapanı gördünüz mü ? Biraz desteğe ihtiyacım var 😔