Minigimvebiz https://imgyukle.com/i/obeCY https://i.imgyukle.com/2019/09/27/obeCYp.jpg Arkadaşlar pazartesi ya da salı günü adet olmam gerekiyor. Az önce birden aklima esti ovulasyon testi yaptım. Sizce gebelik olabilir mi yoksa tekrar yumurtlama mı oluyor ? Bu arada 15, 16 eylül t c den koyu, 17 eylül c ile eşit, 18 eylülde de silik çıkmıştı. O günleri değerlendirdik. Sonra ovulasyon yapmayı bırakmıştım.
Leylaacl Minigimvebiz bende gebelik testinden sonra ovulasyonlada kontrol etmek istedim nasil cikacak diye böyle cikmisti bu testlerde yanilma olmuyor bence gebelik testi yapın jnsallah bebis vardir