Kızlar 34+1 deyim. İkizlerim olacak beni aşırı sıkıştırıyorlar çok sertleşiyor karnım biri bı yerde toplanıyor bırı bı yerde. Fakat hareket olarak eskısı gbı degller... 😞😞 oynamıyorlar öyle elını kolunu cıkartırlardı suan o yok 😞😞 bole son zamnlarda olabılıyormus. Var mı yaşayan?? Edişeleniyorum..