nrhyt
nrhyt 33. Haftamdyım , 2 gün önce gittik doktora , başı aşada yukarda , şöyle olur böyle olur bile demedi. Bildiğim kadarı ile dönmemiş olsa bile herhangi bir sağlık sorunu , kordon durumu vs yoksa doğum zamanına yakın bile dönebilir . Bence stres yapma kendine .
Ben doktoruma normal mi olur sezeryan mı dediğimde bile 38. Haftadan önce bişey söyleyemem demişti 38 i bekliyoruz 🙈 daha nasıl doğurabilir için onu bilmiyorum. ☺️
Ben kendimi hep normale hazırlıyorum ama belki 38.haftada bana kalkıp mümkün değil diyecek bilmiyorum 😒🤗