Suhedaa ben planli sezeryan olucakdim.bebeyim boynuna kordon dolanmisdi
Şoyle soyluyim 19 agustos olucakdi 18 agustos suyum geldi😂1 gun beklemedi.yani sezeryan olmaya ragmen yine allttan muaine olundum
Belki kordon acilir normal dogum olur diye.cati darligim vardi hwmde acilma yok.ve sezeryan oldum