Hamileanneler_25 Kansızlığı olupta hamileyken kansızlık iğnesi yaptıran varmı bende tiorid düşüklüğü vardı şuan normal seviye de ama kanın düşük dedi dahiliye doktoru bana kan iğnesi yazdı dodex daha önce de kullandım ama hamile değildim o zaman bi zararı olur mu bebeğe hamile olduğumu biliyor doktor ama bide kendi doktorumla yan yana odaları ikisine de gidiyorum birbirlerinden haberleri var sıkıntı olmaz inşallah
zynpgdkl Hamileanneler_25 ben yaptırıyorum 10 Günde bir son 2 tane kaldı.. kansızlık olduğu için kendi doktorum yazmıştı..