KukyFurMama her bebek yukarı çıkmazki. Benim hiç çıkmadı hep kasıklarda durdu hatta 26ncı haftamda doktor bana bebeğin kafası çok aşağıda bikini bölgesinin orda duruyor dedi. Sonra büyüdü büyüdükçe ayaklarıyla göbeğimin ordan tekmeliyo ama karnım hep aşağıda şimdi 36 haftalığız bana diyolar karnın inmiş baya aşağı bende diyorum hiç yukarı çıkmadıki😂😂