Meleginannesi55 Cavidan95 bugün hastaneye gittim ikili testlerim yapıldı ama doktor cinsiyetle ilgili hiçbir şey söylemedi bende sormadım sanırım tahminde bulunmak istemedi biraz daha bekliycem artık
Momdilay Cavidan95 13+1 benim geçen hafta 12 haftalıkken erkek gibi dedi ama emin olamadı haftaya 14 hastalıkken kesin bişe söyler inş🙏
Sermec Cavidan95 bana erkege benziyor demişti 12+3 haftalıkken su an 13+2 haftalık hamıleyım 16. Haftada tekrardan gıtcem bakalım hala erkek mı 😁
eda33 Ben tam 12. Haftamda öğrendim. Doktorum size süprizim var bir oğlunuz olacak ama normalde bunu öğrenmen için erken dedi ve şuan 29+4 haftadayım kesin erkek olacak 😊
Ayzem_25 Cavidan95 bende bugün gittim kontrole . 12+6 olduk bizde %60-70 erkek dedi .Ben rüyasını görmüştüm zaten hep erkek hissediyordum. İkili tarama için kan verdim iki gün sonra çıkacakmış . Rabbim hayırlı sonuçlandırsın inşallah 🙏🏻.