Canoglumbenm Mlk57 benim nişan geldiğinde ,doktora söylediğim zaman doktorum suyun , kanaman , sancın ağrın olursa mutlaka gel demişti hamile olduğum zaman.. yani artık bunların olmasını bekliceksn :)
Mlk57 R_abia@Canoglumbenm#6037661 benim belirli bi doktorum yok bunun için çok pişmanım maalesef o bakıma bugün görünmem en faydalisi olucak sanirim