Anastasia bende kullanıyorum ozeldeki doktorum verdi bitince sağlık ocağında yazdırmaya gittim ebe bana devletin verdiğini verecekti oradaki doktorum hayır gyno ferro sanol daha kapsamlı buna devam et dedi balık yağını devlet karşılamıyor ama onunda kullanmaya mutlaka devam et dedi yani 2 doktorun onayından geçti bir bildikleri vardır illa ki