Kavakyellerihercai Öncelikle burasının annelerden akıl alma, merak edilenleri kendimizin yanıtını bulmadığımız şeyleri, hamilelik, Doğum, Doğumdan sonraki süreçte ne gibi şeylerle karşılaşacağımızı sorup cevap alma ve gerçekten bize sıkıntı veren insanları (görümce,elti, kaynana) bunlarla başa çıkmayıp bayanlardan yardım isteme platformu. Ancak burdaki anneler çok abartıp yazılan postların altına beyinsiz gibi hakaret içeren sözler ve hamile zaten hormonal yapıdan sıkıntılı bir süreçte olduğunu anlamayıp üstüne gelen insanlarla dolu. Burası hakaret platformu değil kendi EGO’nuzu burda tatmin edemezsiniz. Akıl vermeyip hakaret edecekseniz burda işiniz Yok. Psikoloğa gidip orda rahatlayın. Burdaki annelerin hiçbiri anne olmak isteyip olmayan bireylere saygısızlık yapmaz yapamaz haddi değil. Buranın sorumlusu kimse hadsiz insanların profillerini silsin. Burda annelerden moral almaya gelen insanların moralini bozup dün bana yaptıkları gibi linç edip acillik etmesinler. Eğer ben bir daha böyle bir şeye denk gelirsem hukuki süreç başlatırım biline!!
Deletedmom0026 Kavakyellerihercai k3sinlikle katiliyorum. Bi atarli atarli cvp vermeler zorla cvp yazdirmiyor kimse. Benim cocugum hakkinda sacma sapan konusp sonra sikayet edip hesabımı 1 gun kapattiran oldu. Sacma bile olsa bakiyorum yorum yapmiyorum. Cok bilmislik yapip üstten ustten cvp vermeye gerek yok. Herkes hamile bosyere kimsenin sinirlerini germeye gerek yok. Guzel bir yazi olmus tebrikler
Aydemira Kavakyellerihercai insanlar icini dokuyor rahatliyor belki konusacak kimsesi yok kafalarina silah mi dayiyorlar cevap yazin diye. Hele kaynanasindan veya esinden yakinan kadinlarimiza nispet yapar gibi aaa oyle mi yapti benim esim asla yapmaz benim kaynanam beni cok dusunur.benim Esim soyle iyi boyle ilgili yazanlar varya Allah ıslah etsin. Baskalarinin mutsuzlugu uzerinden prim kasanlar....
Kavakyellerihercai Deletedmom0026 dün çocuğum içimde Kasılıp durdu ne sen neden anne olmuşsunuz kaldı ne o içindeki çocuğa acıyorumu ne beyinsizliğim kaldı bu kadarda olmaz terbiyesizler!!!
Deletedmom0026 Kavakyellerihercai iste insanlara hersey o kdr kolay geliyor ki tum streslerini icindeki kotulukleri burda baskalarna atmaya calisiyorlar. Sen kendine dikkat et kardesim
CerenAkbulut Kavakyellerihercai tabikide kimsenin kimseyi aşağılamaya hakkı yok, burası onun yeri değil, sağlıkla ilgili sorunlarıda geçiyorum ama yani sakız çiğnersem bebeğime birşey olur mu yazan var, insan tepkisiz kalamıyor saçma sapan sorulara 🤦🏻♀️
Sermec Kavakyellerihercai ben de buna katılıyorum insanlar ne yazarsa yazsın bence kimsenin kimseye hakeret etme ve aşağılama hakkı yok buraya yazarken o kadar tedirgin oluyorum kı bazen o kadar secici laflar secıyorum kı bırı hakaret eder falan dıye benım cok kırılgan bir yapım var ufacık bir sey söylense hemen kırılıyorum bence kımse kımseyı aşağılamasın ve hakaret etmesin hepimiz hamıleyız anneyız ve kadınız ben cok üzülüyorum böyle yorumlar görünce saygı duymalı herkes herkese karsı.
keenlemyekun Kavakyellerihercai siz dün telefon başlıklı postu mu açmıştınız? Eğer siz o postu açan kişiyseniz, ben tam yorum yazarken silindi post ve elimde kaldı yorumum.