Ezp_32 Merhaba arkadaşlar 20 haftalık gebeyim. Çok şükür sıkıntısız gidiyor. Yalnız sosyal medyadaki gruplarda, tv de ve haberlerde sürekli ölü doğumlar, doğumda annenin vefatı gibi postlara haberlere denk geliyorum ve çok etkileniyorum. Fazla hassasiyet gösterip elimde olmadan kendimi ve ailemi harap ediyorum diyebilirim. Bu durumda olan var mı ?