Belirlenmedi Kızlar 3 Eylül’de 12 haftalık kürtaj oldum yasmin verdiler Pazartesi bitti ilaç bugün parça şeklinde kanamam var ilk defa bu durumu yaşıyorum ve korkuyorum böyle durumu yaşayan var mı ??