Aibar evet biraz daha durmak lazım sanırm temzlk için.geçen hafta gittm doktora.daha önce karın cevresi 2 hafta geri kalmış demişti.bu açıklık kapanmış .sınırda gibi şu an yani .sizin nasıl.karnım çok büyümedi bu arada.bu konuda çevreden yorumlar geliyo sinir oluyorum 😐