belinay13 kizlarrr adetime 4 gun var dayanamadim kan verdim 4.61 cikmiss gebelik 5 ve yukarisi biliyorum ama yukselirmi sizceee
Minikbebegim33 belinay13 canım 2 gün sonra yaptır yine bekleyemiyorsun yarın yaptır umarım vardır ama o değer için vardır diyemem çok düşük ama olasa bilir geç gollenme olursa benimde adete 1 hafta falan varken 3.5 çıkmıştı ama yoktu gebelik rabbim gönlüne göre versin
Mavilianne belinay13 2 gün sonra ver canım kan bence yükselir. Heveslendirmek istemem ama benim Ocak 3’te kan vermiştim 1.7 cıkmıştı. Simdi ultrasonda bebeğim 2 Ocak olarak hesaplanıyor 🤷🏻♀️
260818 belinay13 2 gün sonra tekrar yaptır ozaman net öğrenirsin ama bence var gibi çünkü sınırda çıkmış
ebis belinay13 canım Bi arkadaşımın kide 4 Du doktor şüpheli dedi ve hamileydi hadi inşallah yükselsin değerinin
Mavilianne belinay13 Şöyle anlatayım canım ben. Tuttuğu tarihi biliyorum aslında Aralık 28’de. Ocak 3’te rahatsızlandım pko vardı bende o yüzden adet olmuyordum 2 aydır. Ama serum takacaklardı kan testi yapalım dediler o gece 1.7 çıktı. Doktor yok dedi. Şubat 14’te öğrendim hamile olduğumu 7 haftalık. Simdi diyebilirsin bu tarihe kadar anlamadın mı 😂 Test yaptım 2 tane negatif cıktı 5 haftalık olduğu zaman.
Minikbebegim33 belinay13 olabilir de ama yarın yapın birde artış varsa olabilir şimdi bir şey diyemiyorum herke farklı oluyor bende 2 3 defa yaptim 3 4 2 1 çıkınca insan çok üzülüyor biliyorum ama ben adet günü yaptırdığımda 250 lerde idi
Fasulyeveannesiii belinay13 inşallah vardır ama birazcık kafanı dağıt değişik şeyler yap kendine izin ver bir hafta sonra baktır zaten eğer varsa nasipse 9 ay sabırsızlıkla beklemekle geçecek şimdiden kendine sıkıntı yapma eğer varsa bebeğin rahat bırak çocuk güzel güzel oluşsun sende güzel şeyler düşün inşallah vardır ama yoksa da çok üzülürsün ve bu üzüntü stres sana takıntı yapar olacağı varsa da olmaz hassas bi dönem bu
Klccctugce Günüme 8 gün varken 1.2 çıktı iki gün sonra tekrarladım 0.1 çıktı kesinlikle hamile değilim diyordum adetten 4 gün geçtikten sonra 624 çıktı şimdi 15+2 olduk ☺️
Klccctugce belinay13 aminn inşallah hepimizin yavrusunu bağışlasın sizde içinizi ferah tutun umarım değerleriniz yükselir 🥰
Sena09 Yapman gereken tek şey 2 gün daha bekleyip betahcg baktırmak. Şu anda farklı bişey yapamazsın. Kendini perişan etme . İçini ferah tut. Hamile olma ihtimalin de var farklı ihtimallerde. 2 gün sonra ikiye katlamayı dileğiyle ☺️
belinay13 Mavilianne belirtin olmadi demek yada sen umutsuzdun anlamadin yoksa bebis 7 haftalik olmus yani 😄 gozunuz aydin cok sevindim senin adina bizlerede nasip olur insallah canim 🙏🙏
Mavilianne belinay13 Belirti vardı ama adet olucam sanıyordum şiddetli kasık ağrım vardı göğüslerim acıyordu sonra çok uyumaya başlayınca tekrar test alıp yaptım 😂 Allah razı olsun canım gönlüne göre nasip olsun inşaAllah 🥰
Bambaman belinay13 ümitlendirmek istemem asla bu işin vebaline giremem.başımdan geçeni yazayım o yüzden.tüp bebekle hamile kaldım transferden sonr 8. Günde galiba rahatsızlandım ve hastaneye kaldırıldım doktorum betada bakmış ve benimde sizin gibi 4 küsür bi rakam çıktı.fakat drun dediği şu bu her iki seçnekte olabilir var veya yok ama bizi ümitlendiren progesteronum fırlamıştı.zaten iki gün sonra tekrarlattı artmış.Allah gönlünüze göre versin inşallah🙏🏻
belinay13 Bambaman bana direk gebelik yok olabilir 5e kdar normal dediler 😔 Rabbim gonlunuze gore versin cok sevindim insallah bana ve isteyenlere verir Rabbim 🙏
Blackkcat belinay13 evet sınırda 5olmak üzere ama😊üstelik 4gün var bata,yükselebilir büyük ihtimal ama size umutta vermek istemem🙈çünkü Allah korusun her çeşit gebelik var,yarın sabah idrar testi yapın varsa çıkar inşallah🥰