35 haftalık oldum kızlar doktorum gün verdi 3 Nisan Doğum diye sezeryan olcam ilk im sezeryan Buda öyle ama şuan hafif sancım var korkuyorum bebek hareket ettikçe yükseliyor biraz böyle adet sancısından biraz fazla özellikle sol kasık ta ilk doğumumda sancı görmedim hiç bunda tecrübesizim gerçek sancı nasıl diye