Gamzemre61 yaa şuan bebeğimin karın çevresinde gelirik var . Bebegim eşi küçük olduğu için bebeği beslemiyo. Hulya çiçek bu şekild e giderse 32.hafta da bebeğimi alacağını söyledi . Dışarda beslenmesi için . Şuan 30 5 günlük olduk . Korkmaya basladim haliyle . Ama devlette de aynısını demişlerdi . Bilmiyorum bu ona 2.gidişim . Ve 6.doktorum . Artık onu değişmeden devam etmem lazım kafam çok karışık . Ama bazıları kötü yorumlar yapiyo onun için . Bazıları iyi . Napacagimi şaşırdım