Inşallah tekrarlamıyordur. Çünkü bunun için antibiyotik veriliyormuş bana antibiyotik de alerji yapıyor içemiyorum bundan korkuyorum bende tekrarlamıyor bağışıklık kazanılıyor diye biliyordum aslında ama doktor tekrarlar diyor bi başka doktora daha mi sorsam bilemedim kan verdim yeniden ama gec cikiyor sonucu merak ediyorum
vBrk#6037746
Zade
Tgbdmr