https://imgyukle.com/i/oZ3VmM
Kızlar testlerim bu şekilde. Adetim bitince yani 14 Eylülde teste başladım. 18 Eylül yani 11. gün itibariyle testler silik çıkıyor.
Hiç atlamadım. 12 de son sıvılı alıp saat 14:00 da testi yapıyorum. Daha günler var ama sanki hiç yumurtlamam olmayacak gibi hissediyorum.
BAT 8 Ekim.