Deletedmom0026 senin bence kafan güzel 😂😂 teoriye inanan bir insanın gelip bana bunu demesi de ayrı ironi😂 doktorlardan üstün gördüğün senin o saçma teorilerin, gelmiş burada bir de edebiyat yapma derdin de. Bir de gelmiş doktorlar senelerce okuyor diyorsun ya vallahi çok güldüm😂😂 hem teoriye inanıyor hem de gelmiş burada doktorlardan iyi mi biliyorsunuz diyor, çelişkiye bak alllaaasen😂 benim anneliğimi sorgulayacağına senin ne kadar sabit fikirsiz bir insan olduğunu kanıtla. Teori teori diye yırtınıpta sonra bir başkasına ‘ne kadar doğru bilemem’ deme. Çok komiksin, ailecek çayımızı aldık sana gülüyoruz, birazdan da takvim dersin sonra da yine sıkışırsın bu sefer doktor daha iyi bilir dersin, gerçekten bir doktora gözükmende fayda var.. 😅
@Guguk öyle bir yorum yaptın ki uğraştığım tiplere bak, kendi diyor kendi konuşuyor 😅😅😅