Busrakb canim aynısını ben yaşadım 5.haftalıkken ecopirin ve progestan 200mg verdi bana kullandım bana tahlil yapmadan verdi ecopirini hiçbir zararı yok rahat ol seni muayene ettiyse ona göre vermiştir bende 5.ayıma kadar kullandım ecopirini iyikide kullanmışım şükür doğum yapalı 3 ay oldu ben memnun kaldım onlardan çünkü muayene esnasında doktorum bana düşük riskin var o yüzden veriyorum demişti