Mervegvn
Kızlar bugün 29+2 yim aylık kontrolüme gittim ve hiçbir sorun yoktu bebeğim gayet iyi benm tansiyonum zaten hep iyi ve hiç şişliğim yok çok şükür doktor idrar tahlili istedi uzun zamandır yapmamıştım tahlillerimi çünkü yaptırdım 1 saat sonra doktorum aradı ve beni çağırdı durumu anlattı idrarımda protein çıkmış ve enfeksiyon tabi enfeksiyonu atlatırsın ama bu protein preeklampsi olabilir erken Doğum olabilir buna bakmamız gerekiyo dedi ve gerçekten çok güzel anlattı olmayadabilir enfeksiyondanda protein artmış olabilir dedi birkaç kan testi ve yine 24 saatlik idrar tahlili istedi böyle bişey duyan yaşayan varmı cidden çok stres oldum 😞