26mrv Kızlar sizdede oluyormu biraz fazla yürüyünce yavaş yada hızlı farketmiyor eve geldiğimde kasık ağrısı ve alt tarafımda çatı ağrısı denilen şey başlıyor uyuyup uyanmadıkçada geçmiyor 20 haftalığım
CerenAkbulut 26mrv bende başından beri hep oldu o yüzden hiç yürüyüş yapamadım. Şuan 33 haftadayım ve 10 dk dan fazl yürüyemiyorum kramplar giriyor direk.
Smraozn12 26mrv bnde 19 haftalık hamileyim iş yaptıgımda, misafir geldıgınde fln oturmuyorm hiç aksamda kalca ve bel agrılarm oluyo cok rahatsız oluyorum bu duruma 🤦♀️
Beyyza 26mrv canım aynı şey bende de oluyordu dışarı çıkmaya korkar olmuştum hemen hemen bir ay boyle sürdü şuan 26 haftalıgız ve bir kaç gündür baya azaldı ağrılarm daha rahat yürümeye başladm inşallah sizin hemen geçer canım çok zor oluyor yoksa 🙏😇
26mrv CerenAkbulut alışverişe çıkıcam 100 kere düşünüyorum nasıl yürücem çarşıda diye gidesim gelmiyor çok rahatsız ediyor
CerenAkbulut 26mrv yardım edecek biri varsa yanınızda gelsin. Ben yalnızım mesela, 1 saat çıkıyorum, alışveriş sepetine tutunarak birşeyler alıp geliyorum ama sonrasında tüm gün ayaklarımı uzatmak zorunda kalıyorum 🤦🏻♀️ Çok yorucu.
Derya0707 Smraozn12 gözünüzü korkutmak gibi olmasın ama 27. Haftadan sonra hepsi daha da zorluyor şimdi sizin için güzel dönemler
26mrv Derya0707 bende anlamadım son zamanlarda başladı plasentamız aşağıda acaba onun yüzünden mi oluyor diyoeum bakalım detaylıda doktora sorucam 🤷🏼♀️
Smraozn12 Derya0707 valla zaten suan böyleyiz ilerde neler olacak az cok tahmin ediyorum elimden geldiğince misafir istemiyorum zaten sonra kotu oldugum için. Bugun hiç otrmadm ablam gelecekmiş peşine hiç tanımadıgm arkadaslarıda gelıyomş cok kızdm ama yapacak bişi yok bidaha bana sormadan insanları cagrma dedim 🤦♀️
defne55 26mrv evet bende olmuştu o haftalarda çok yürümüştüm valla iki gün kasık bel ağrısından kalkamadım yataktan daha da okadar yürümeye tövbe ettim😂
Berrasiner 26mrv daha 2 gün önce doktoruma sordum, hamlamışsındır hamileliğinin öncesi ondandır hiç bi problem yok dedi