Blackmom Arkadaşlar 13 haftalığız göğüsümde hassasiyet ağrı var fakat şişme ve büyüme Yok.. Bu normal mi yoksa erken mi ? Bazıları diyo göğüslerim çok şişti falan ama öyle bişi yok bende..
Superfreshlerim Blackmom 21+5 im bugüne kadar ne ağrı hassasiyetim ne de büyümem oldu, çok şükür şuanda herşey normal gidiyor
ant2602 Blackmom vallaha canım büyüme olup olmamasının bir önemi yok ben 75 bedendim 85 olmuş gibi oldum şuan eski haline geri döndü. 18 haftalığız. Tek farkı hafif yine ağrı var uçlar çıkık ve damarlar belirgin.