Dilara_x27 Hateme gidiyodum ama pek memnun kalmadım diyebilirim deva da doğum yapan var mı devaya giden yada yardımcı olursanız sevinirim ❤️ teşekkürler 💃
Dilara_x27 Nazan hanımdı ama bartholin kisti çıktı ağrısından duramıyodum sıkıntı göremiyorum dedi gece yarısı kadın doğuma gidip küçük bı operasyonla aldırdım bı daha gitmedim evim yesilvadide hangisi hastaneye gideceğim konusunda kararsızım
Hulyayncl Dilara_x27 yaşam hastanesi şahin korkmaz benim doğumum sezaryen oldu fakat çok ilgili ve alakalı bi doktor tavsiye ederim
Dilara_x27 Hulyayncl çok kararsızım kontrollerim de ihmal oluyor renkli ultrason vaktim bile geçmiş haberim yok söyleyen olmadığı için devayi düşündüm ama yaşamı arastiririm yakın en azından