Durumm Güzel anneler merhaba🥰 biz 38.haftamızdayız ve artık sayılı günlerimiz kaldı hatta Çarşamba günü çatı muayenem var😬😬 kararsızlık yaşadığım şey şu, hastanede cicili cicili lohusa takımlarımızı taç terliklerimizi giyinir miyiz yoksa evde mi giymeyi tercih etmeliyiz? Bir de odada bebek küvözüne biz bir şey götürecek miyiz? Nevresim falan? Küvöz eteği süsünü felan sormuyorum hani nevresim vs olarak.. umarım kendimi anlatabilmişimdir 🙏🏻😊
Bilgin Durumm ben lohusa pijama tac terlik heves edip aldim ve kullanicam da hastane odasi icin cars vs hazirligi yapmadim onu gerekli bulmuyorum 🤗
Mr1517 Durumm Ben geceliğimle sabahlığımı şık aldım terliği düz beyaz aldım süslettirmedim, tacıda kendim yaptım nevresime falan gerek duymuyorum hakkımızda hayırlısı son günler geçmiyor gerçi 🤭🙏🏻
Esinserkan Durumm ben nolur nolmaz kirli Vs olur diye bebeğimin altına sermek için penye battaniye aldım
Durumm Bilgin ben de heves edip aldım ama annemler falan hastanede bir gün kalıcaksın evde kullanırsın diyorlar ben de hem hastanede hem evde kullanırım nolcak diyorum😊 kararsız kaldım
Bilgin Durumm kullan gitsin resim falan cekinicez sonucta 🤗🤗 eve gelince gene altini temizler kullanirsin