esrtsn24 yarık damak yarık dudak olabilir dedi 24 te bi daha gel dedi amniyosentez istedi bende biraz okudum amniyosentez cok zararlı ve benim bebeğimin olduğu problemle alakası Yok neden böyle bisey söyledi anlamadım dün den beri cok kötüyüm dua edin olur mu inşşşalah yanlış görmüştür kızın bası hep erkeğin basındaydı yüzünü net bile göremedi küçük bi seviye bi ameliyatla hallolur gibi biseyler söyledi